Minggu, 23 November 2014

acak lagu

#dengerinlagusambildicatangajelas
depang yg widi ne ngicen pemargi
percaya je buin mani, sakit hatin beli depang yang widi ne ngicen pemargi
ampurayang2 beli  pelih sube pelih pejalan tiang depang jani depang2 tiang megedi
percaya2 je buin mani sakit hatin ne depang sube depang ang widhi ne ngicen pemargi.

#
nak elenan
ape nasi jumah ne state sediang tiang rasang beli sube pasil
ape je jaenan setate tepukin beli nasin anak dipisage
rase tanpa guna tiang .. beli
ne state ngaenang tiang menyakit hati

#sepeda buntute dadi kenangan
ne sayangan jani megadae apang je ade ango
ane sube mekelo anggehin beli
dumogi je ash saking yang rage suci yang widi sweca mengicenin
mangde. sejati.. mula apang je side
jujur beli merasa kilangan.. kenyem manis adine semanis madu
inget nudas ipidan mesepedaan
ning krining mengadungan tresna .. ning kriningkringing mengiterin desa
dumogije sangal suci yang widi sweca mengicenin
dauh idane mangde .. sejadi.. mule apang je side.. pakedek pakenyum

#
aku kan slalu ada disini
mengapa oh mengapa dirimu
penuh dgn rasa bimbang
tak perlu kau pergi
mencari.... cinta
kau tetap jadi apa yang kuinginkan
mengapa oh mengapa dirimu
oenuh dgn rasa bimbang
ak perlu kau pergi
tuk mencari arti cinta
aku sendiri disini menunggu
aku sendiri disini menanti
aku tak terbiasa untuk berharap
semoga kau kan tetap jadi apa ku kuinginkan
jangan pernah berubah.. inget janjimu

#





Tidak ada komentar:

Posting Komentar